Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 24 Показано матеріалів: 21-24 |
Сторінки: « 1 2 3 |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
- Урок узагальнення та систематизація знань
- Урок застосування знань, навичок та умінь
- Комбінований урок
- Урок засвоєння навичок і умінь
- Урок контролю і корекції знань, навичок та умінь
- Урок засвоєння нових знань
|
Методична розробка - це посібник, що розкриває форми, засоби, методи навчання, елементи сучасних педагогічних технологій або самі технології про навчання і виховання стосовно конкретної теми уроку, теми навчальної програми, викладання курсу в цілому.
Методична розробка є індивідуальною. Вона спрямована на професійно-педагогічне вдосконалення вчителя, вихователя або майстра виробничого навчання або якості підготовки з навчальних спеціальностей. |
Методичні рекомендації вчителю щодо самоаналізу уроку з точки зору оптимізації навчально-виховного процесу. Урок можна вважати ефективним, якщо на ньому забезпечується оптимальний зв'язок усього комплексу навчально-виховних цілей, якщо увага і мислення учнів концентруються на основних, провідних ідеях і поняттях теми, що вивчається, пробуджуються і розвиваються навчальні процеси, формуються потреби учнів у знаннях. |
Мета аналізу уроку:
- планування навчально-виховних завдань уроку та оцінювання їхньої оптимальності
- оцінювання оптимальності змісту уроку
- оцінювання оптимальності вибору методів, прийомів та засобів навчання
- перевірка, оцінювання знань, умінь, навичок
- як формуються загальнонавчальні вміння та навички на уроці
- вивчення способів активізації пізнавальної діяльності
- вивчення характеру взаємовідносин учителя й учнів
- реалізація принципів навчання на уроці організація пізнавальної діяльності на уроці
|
|
|
|
|