Вівторок, 30.04.2024, 13:43
МЕТОДИЧКА
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [24]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

У категорії матеріалів: 24
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

В даних рекомендаціях викладено загальні педагогічні підходи до розробки та використання письмових інструктажів на уроках виробничого навчання.  Дані рекомендації слід використовувати для створення однакових підходів до письмового інструктування на уроках виробничого навчання ПТНЗ. 

Мої статті | Переглядів: 299 | Додав: helga | Дата: 02.06.2016 | Коментарі (0)

Зміст
1. Вступ. Технологічний підхід у професійній освіті стор. 5
2. Особистісно орієнтована освітня технологія стор. 8
3. Вимоги до сучасного уроку стор. 13
4. Типи та види уроків теоретичного навчання, методика 
підготовки до них стор. 16
5. Шляхи удосконалення уроків стор. 24
6. Зразки розгорнутих планів уроків української мови з
використанням професійно значущого матеріалу
професії “Манікюрниці” стор. 26
7. Література стор. 38

Мої статті | Переглядів: 294 | Додав: helga | Дата: 02.06.2016 | Коментарі (0)

На допомогу методисту. Порадник. м. Миколаїв. 2012. Укладач: Дячковська Людмила Кирилівна, методист НМЦ ПТО. У пораднику зібрані матеріали щодо вибору форм методичної роботи, розглянуто проблеми організації та проведення засідань педагогічної ради навчального закладу, наведена орієнтовна циклограма наказів . Розрахований на методистів професійно-технічних навчальних закладів області. Частина 1

Мої статті | Переглядів: 307 | Додав: helga | Дата: 02.06.2016 | Коментарі (0)

На допомогу методисту. Порадник. м. Миколаїв. 2012. Укладач: Дячковська Людмила Кирилівна, методист НМЦ ПТО. У пораднику зібрані матеріали щодо вибору форм методичної роботи, розглянуто проблеми організації та проведення засідань педагогічної ради навчального закладу, наведена орієнтовна циклограма наказів .

Мої статті | Переглядів: 289 | Додав: helga | Дата: 02.06.2016 | Коментарі (0)

На допомогу методисту. Порадник. м. Миколаїв. 2012. Укладач: Дячковська Людмила Кирилівна, методист НМЦ ПТО. У пораднику зібрані матеріали щодо вибору форм методичної роботи, розглянуто проблеми організації та проведення засідань педагогічної ради навчального закладу, наведена орієнтовна циклограма наказів .

Мої статті | Переглядів: 343 | Додав: helga | Дата: 02.06.2016 | Коментарі (0)

Загально - методичні підходи до ведення навчально - методичної документації викладача та майстра в\н. (на допомогу педагогічним працівникам ПТНЗ)

Мої статті | Переглядів: 376 | Додав: helga | Дата: 03.09.2015 | Коментарі (0)

Матеріал затверджений у 2014р.

Мої статті | Переглядів: 637 | Додав: helga | Дата: 02.09.2015 | Коментарі (0)

Матеріал затверджений 2014р.

Мої статті | Переглядів: 574 | Додав: helga | Дата: 02.09.2015 | Коментарі (0)

Рекомендації щодо аналізу роботи методичної комісії Скадовської гімназії

Основні компоненти організації роботи методичної комісії:

• Характеристика кадрового складу

• Складання продуманого плану роботи на основі завдань, що стоять перед гімназією на певний період, і аналізу діяльності за минулий період

• Практична реалізація плану роботи методичної комісії

• Усебічна допомога.

Мої статті | Переглядів: 321 | Додав: helga | Дата: 27.02.2015 | Коментарі (0)

Методичний ринг – це форма методичної роботи, яка дає можливість виявити загальну ерудицію, різновид дискусії. Методичний ринг може проводитися, якщо існує два протилежних погляди на питання.

Заздалегідь готуються опоненти. Кожен має групу підтримки, яка допомагає своєму лідеру в разі необхідності. Група аналізу оцінює рівень захисту відповідно до погляду, підводить підсумки. З метою розвантаження, у разі необхідності, можна продумати над заповненням паузи (педагогічні ситуації, ігрові завдання тощо).

 Тема: Масове новаторство в практиці роботи учителя – реальність чи міф? (Сучасні технології в роботі: розвиток критично мислення та метод проектів).

Девіз: Краще раз побачити, ніж сто раз почути.

Проблема: Як зробити так, щоб новаторство працювало на благо, не допустити його перетворення на зло?

Мета:

1. Познайомитись із сучасними педагогічними технологіями.

2. Навчити алгоритму методичних знахідок.

3.Показати зразки роботи.

Для цього побудуємо систему раундів: 1-й раунд «Диво – дивне» - суть новаторської методики. 2-й раунд «Валіза без ручки» - методика використання новаторської методики.

Основні завдання: - активізація творчого потенціалу педагогічних працівників; - пропаганда перспективного педагогічного досвіду; - виявлення нових творчих знахідок, надбань.

Мої статті | Переглядів: 417 | Додав: helga | Дата: 08.01.2015 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-24
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Copyright MyCorp © 2024

    Зробити безкоштовний сайт з uCoz