Методичний ринг – це форма методичної роботи, яка дає можливість виявити загальну ерудицію, різновид дискусії. Методичний ринг може проводитися, якщо існує два протилежних погляди на питання.
Заздалегідь готуються опоненти. Кожен має групу підтримки, яка допомагає своєму лідеру в разі необхідності. Група аналізу оцінює рівень захисту відповідно до погляду, підводить підсумки. З метою розвантаження, у разі необхідності, можна продумати над заповненням паузи (педагогічні ситуації, ігрові завдання тощо).
Тема: Масове новаторство в практиці роботи учителя – реальність чи міф? (Сучасні технології в роботі: розвиток критично мислення та метод проектів).
Девіз: Краще раз побачити, ніж сто раз почути.
Проблема: Як зробити так, щоб новаторство працювало на благо, не допустити його перетворення на зло?
Мета:
1. Познайомитись із сучасними педагогічними технологіями.
2. Навчити алгоритму методичних знахідок.
3.Показати зразки роботи.
Для цього побудуємо систему раундів: 1-й раунд «Диво – дивне» - суть новаторської методики. 2-й раунд «Валіза без ручки» - методика використання новаторської методики.
Основні завдання: - активізація творчого потенціалу педагогічних працівників; - пропаганда перспективного педагогічного досвіду; - виявлення нових творчих знахідок, надбань.