Вівторок, 30.04.2024, 22:01
МЕТОДИЧКА
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [24]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 24
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 »

Розпочаті реформи у професійно-технічній освіті стали можливими завдяки плідній співпраці вчених і творчих педагогів, які прагнуть на науковій основі будувати навчально-виробничий процес.

В зв’язку з цим, сучасний урок повинен будуватися викладачем так, щоб дати учням найбільший обсяг інформації, розвивати зацікавленість учнів дізнаватись про свою професію в світі сучасних вимог, спрямовувати урок на генералізацію навчання і засвоєння нового матеріалу на уроці.

Мої статті | Переглядів: 336 | Додав: helga | Дата: 23.12.2014 | Коментарі (0)

Важливою умовою забезпечення якості навчально-виховного процесу є відвідування учнями занять, тому в навчальному закладі створено відповідну систему контролю, яку очолює директор центру.

Заступники директора з навчальної, виробничої, навчально-виховної роботи відповідають за контроль відвідування учнями занять.

Мої статті | Переглядів: 263 | Додав: helga | Дата: 23.12.2014 | Коментарі (0)

У пораднику зібрані матеріали щодо вибору форм методичної роботи, розглянуто проблеми організації та проведення засідань педагогічної ради навчального закладу, наведена орієнтовна циклограма наказів .

Розрахований на методистів професійно-технічних навчальних закладів області.

Мої статті | Переглядів: 337 | Додав: helga | Дата: 23.12.2014 | Коментарі (0)

У посібнику зібрані рекомендації щодо атестації викладачів та майстрів виробничого навчання професійно-технічних навчальних закладів за новим Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 06 жовтня 2010 року №930, зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20 грудня 2011 року №1473.

Розрахований на методистів та педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів області.

Мої статті | Переглядів: 327 | Додав: helga | Дата: 23.12.2014 | Коментарі (0)

У посібнику зібрані рекомендації щодо атестації викладачів та майстрів виробничого навчання професійно-технічних навчальних закладів за новим Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 06 жовтня 2010 року №930, зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20 грудня 2011 року №1473.

Розрахований на методистів та педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів області.

Мої статті | Переглядів: 279 | Додав: helga | Дата: 23.12.2014 | Коментарі (0)

Ми живемо в цікаву епоху, коли зміни стрімко набирають обертів, а це означає що нам треба, по-перше, бути обізнаними в них, тримати руку на пульсіжиття, а ,по-друге, гнучко адаптовуватися до нових умов. Іті хто не зможе (чи не схоче) так же швидко змінюватися, повторять долю «динозаврів».

Сьогоднімолодь є інтелектуальною, творчо-розвиненою частиною нашого суспільства. Педагогу, який здійснюєвиховну роботу, щоб бути цікавим для молоді слід проявляти при запровадженнітих чи інших сучасних форм роботи креативність – це здатність знаходити рішення в нестандартній ситуації а також це спрямованість на нове й уміння глибоко усвідомлювати власний досвід.

Мої статті | Переглядів: 357 | Додав: helga | Дата: 23.12.2014 | Коментарі (0)

Статтю присвячено актуалізації проблеми методичної підтримки вчителя.
Розкрито сутність самопрезентації та методичної підтримки; відображено
комунікативний аспект самопрезентації вчителя та основи становлення
позитивної «Я-концепції». Зазначено, що методична підтримка вчителя, відповідно
до її складових частин (організаційної, інформаційної, науково-методичної, правової),
спрямована на організацію безперервної освіти педагогічних і управлінських кадрів.
Розглянуто умови методичної підтримки самопрезентації вчителя: суспільні умови,
що діють на рівні держави; професійно-освітні умови, що діють на рівні професійної
підготовки й підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; психологічні умови;
організаційні умови; управлінські умови.

Мої статті | Переглядів: 466 | Додав: helga | Дата: 23.12.2014 | Коментарі (0)

Атестація педагогічних працівників - це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання.
Мої статті | Переглядів: 322 | Додав: helga | Дата: 03.12.2014 | Коментарі (0)

Індивідуальна науково-мето¬дична робота — усвідомлена, цілеспрямована, планомірна та безперервна робота педагогів, спрямована на вдосконалення їхньої теоретичної і практичної підготовки, необхідної для прак¬тичної діяльності.

Мої статті | Переглядів: 657 | Додав: helga | Дата: 30.11.2014 | Коментарі (0)

ХРОНОКАРТА АНАЛІЗУ УРОКУ
Мої статті | Переглядів: 324 | Додав: helga | Дата: 29.11.2014 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-24
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Copyright MyCorp © 2024

    Зробити безкоштовний сайт з uCoz